torsdag 20. mai 2010

Og alle hjerter gleder seg


Tre ganger tre hurra og alle hjerter gleder seg! I hvert fall i denne familien, for nå har lillesøster og svensken hennes endelig funnet seg et hus her i byen. Etter mange labre visninger og nedslående budrunder ble drømmehuset endelig deres. Da vet jeg helt sikkert at jeg har henne her for godt, og det er verdens beste nyheter - for hun er nemlig verdens aller aller beste søster. Ingen over og ingen ved siden. Jeg feiret nyheten med å sy ferdig lappevognteppet som er avbildet over. Det er en gave til knøttet i magen til lillesøster. Hurraaaaa!!!!!
Sjekk huset til syrran da;

Disse bildene yter ikke huset rettferdighet i det hele tatt, huset er rett og slett fantastisk! Det ligger rett under festningen i en liten søt brosteinsbelagt bakke. De har utsikt til sjøen fra en vakker liten uteplass, og huset er på tre etasjer pluss et fint lite anneks.

I dag er jeg kjeeeeeempeglad!!!!

Ønsker alle sammen en fabuløs torsdag!!!!!!!!

6 kommentarer:

  1. Gratulerer til søsteren.
    Huset ser helt nydelig ut !!
    Ha en super helg !
    Cecilie

    SvarSlett
  2. Så flott! Huset ser supert ut!!
    Heldig er du som får søsteren din "hjem"! Jeg håper min søster flytter hjemover en gang også. :-)

    Tusen takk for kommentar på bloggen min, og for at du vil følge meg. Håper du vil like det jeg blogger om! Likte meg her hos deg også, så jeg la meg til som følger!

    Ha en fin helg!

    miss moon :-)

    SvarSlett
  3. Heisann :)) Så moro at det ordnet seg for deg og søsteren din slik at dere kan bo i samme by :)) Det var et nyyydelig hus og jeg skjønner godt at dere begge er lykkelige!
    Moro å være innom her igjen. Har ikke hatt tid til blogging de siste uken og har kommet laaangt på etterskudd med hva dere holder på med der ute i nettbyen. Jeg liker veldig godt bloggen deres. Har nok sagt det før, men gode ting kan vel ikke sies for ofte :)Retrostoffer og tapeter er så absolutt min gate. Lappeteppet var helt nydelig!! Blått er i ferd med å innta plassen hos meg også etter å ha vært helt fraværende i noen år.Senest i går kjøpte jeg en blå og gulblomstete plastkoffert på "loppa". Ha en herlig pinse begge to! Klemmer fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  4. Så fiiiiiiint hus! Skjønner at man kan gjøre noen kupp i den byen der altså (har hørt mye om huset ditt og serru ;-) Ønsker dere en strålende helg, herlig herlig utevær ikke sant?

    SvarSlett
  5. OhMyGod ;). Det var et hus med sjel. Grattis til deg og søsteren din! Søsteren min bor i Oslo, og jeg bor igjen i barndsomsbygda vår i Hedmark. Vi treffes jo regelmessig, men det hadde vært veldig koselig å ha henne mer i nabolaget. Hun blir imidlertid aldri bygdejente igjen, så i så fall må jeg bli byjente. Jeg har sagt som så: Vi avventer litt og ser hvor ungene våre havner. Kanskje vi blir å finne i litt mer urbane strøk med tid og stunder.

    SvarSlett
  6. Dette huset var flott! Så bra at dere havnet i samme by! Kjekt å ha slekt i nærheten.

    SvarSlett

Say what?

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.