tirsdag 25. mai 2010

Mai vi har, lys og klar

I mai blir vinduene våre som store bilderammer ut mot de blomstrende frukttrærne. Jeg kan sitte i slagbenken i stua og bare se ut, for det er et helt fantastisk syn! Utsikten fra slagbenken under det største stuevinduet ser nemlig slik ut:

Fra havestuen ser jeg festningen gjennom blomstrende kirsebærtrær og Forsythia. (Like før jeg bryter ut i sang her...)


Måtte gå ut og ta et hagebilde av huset også, for jeg synes det ser så koselig ut gjennom blomstrende plomme- og epletrær.

Jeg elsker våren!
Ha en knallfin tirsdag:)

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Ikke rart at du elsker våren med slike fine bilder fra stuen din! Og så koselig med lekehus midt i all denne blomstrende hærligheten. Nyt våren!
    Klem, Sølvi

    SvarSlett
  2. Nydelig! For en vakker hage, og koselig hus dere har!!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Jeg elsker også våren! Den fantastiske årstiden da alt begynner på nytt og lufta fortsatt er frisk og klar. Ingenting slår følelsen man får når man kan sette seg på trappa med kaffekoppen for første gang etter en lang og kald vinter. For noen nyyydelige bilder av hus og hage. Vi har dessverre ikke frukttrær i hagen og det er et stort savn.
    Blomstringen er fantastisk, og gamle frukttrær skaper en stemning man ikke får på andre måter.
    Ha en fortsatt fin tirsdag! Klemmer fra Kardemomme :))

    SvarSlett

Say what?

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.