fredag 31. desember 2010

Godt nytt år!

Romjulsbesøk hos Førstegasellen. Femåringen
banker på døren:)
 Det blir ikke mye tid til blogging nå i jula, men jeg måtte bare fort innom for å si godt nytt år til Bloggelandet:)
Gasellene takker pent for 2010, for alle kommentarer og alle følgere og alle andre som gidder å stikke innom oss! Vi er så glade for at dere gidder:)
Nå gleder vi oss til å feire nyttårsaften, men vi gleder oss til neste år med mer bloggings!
Vi ønsker alle som er innom en flott nyttårsfeiring og
GODT NYTT ÅR!
Med disse bildene fra romjulsbesøk i Førstegasellens heim avslutter jeg 2010 hos Gasellene. Dessverre glemte jeg kameraet hjemme, så det måtte bli mobil-bilder. Jeg skal jammen ta med kameraet til Førstegasellen neste gang jeg er der, for det huset er FINT.
Neste gang jeg lager innlegg skriver vi 2011:)
Koselig julestilleben på trappa

Førstegasellens fine anneks

Admiralen rømmer fra fotografen, gjennom
Førstegasellens multifargede kjøkkenvegg

Førstegaselleslagbenk

Et bilde fra barnerom i Førstegaselleheimen

Sjekk a. Fint va?

Førstegasellen er lur.Hun har laget oppholdsplass oppå
et digert skap på det ene barnerommet,
med tau og stige til barna.

Felles kosekrok for gutta til
Førstegasellen

Takk for i år, helsing frå Gasellene:)

21 kommentarer:

  1. Godt nytt år til dere alle, håper dere får en fin kveld. Takk for all fin inspirasjon på bloggen deres i året som har gått. Klem fra Wilhelmine

    SvarSlett
  2. Ser fram til fleire fine og kreative innlegg her inne :)
    Ha ei fin nyttårsfeiring og riktig Godt Nytt År!!!

    SvarSlett
  3. Hi,hi...bare bra at du glemte det mitt i all julestria, for det betyr jo at jeg må ta en liten vårloppistur til Køben når løvet spretter ut...lykke til med foccacia brødet, my favorite;)

    SvarSlett
  4. herlige bilder fra Førstegaselleheimen:)
    Ønsker dere ett GODT NYTT ÅR.
    Klemmer fra Trine:)

    SvarSlett
  5. Godt nytt år!!

    Gleder meg til å følge dere inn i 2011 også!!

    Nyttårsklem

    SvarSlett
  6. Så fint det er inne hos førstegasellen :)
    Jeg Ønsker deg og dine en fin feiring i kveld
    og et GODT NYTT ÅR !
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  7. Takk for det gamle året,og godt nytt år til dere Begge med familie:)Klem linda:)

    SvarSlett
  8. GODT NYTT ÅR, Gasellene!!!!

    Takk for det gamle ;) Har vært veldig spennende å følge med på dere, kreative og flinke damer :)

    Stor klem fra Stine!

    PS. Nydelige detaljer fra Førstegasellens hjem! Håper å se mer ;)

    SvarSlett
  9. utrolig flott barnerom! ønsker dere et riktig godt nytt år! ;-)

    SvarSlett
  10. Riktig GODT NYTTÅR!!!

    Stor klem fra mor i fjasvashuset:)

    PS: flotte bilder og masse inspirasjon fra dere som alltid!

    SvarSlett
  11. så koselig hos førsteGasellen
    vil ønske dere et riktig godt nytt år
    takk for bloggvennskap i året som har gått :)

    klem fra Åpent hus

    SvarSlett
  12. GODT NYTTÅR! Der var vi allerede i 2011, gleder meg til å følge dere videre.

    Ha en flott søndag.
    Klem fra AK.

    SvarSlett
  13. Så fine bilder fra Førstegasellens hjem. Gler meg til å se flere slike. Og så fantastisk fint syskrin du har laget i innlegget nedenfor her. Kjempegod ide som jeg kanskje kommer til å kopiere ;-)
    Ønsker dere alle gode dager i 2011.
    klem fra Sølvi

    SvarSlett
  14. Veldig fine bilder av veldig fint hjem!

    De beste ønsker for 2011 til dere og alt og alle rundt dere!
    -Heia 2011 :-)

    SvarSlett
  15. Begge Gasellene har jo de aller mest bedårende hjem!
    Bedårende meint som kompliment altså... vett ikkje kor møkje det ordet e i bruk lenger, men det var det som falt meg inn ;o)

    Dåkke e så harlige, og eg GLEDE meg te å sjå ka dåkke finne på i 2011.
    Skikkelig Godt nyttår te dåkke begge 2, og du andris får hilsa så masse tebake te Admiralen :o)

    Mobilen har av ein elle aen grunn knapt vore i bruk dei siste dagane, så då seie eg det her heller :o)

    SvarSlett
  16. Heisan morsomme og fargerike gaseller!
    Ønsker dere begge et hei dundrende flott og ellevilt nytt år!
    Jeg flytter gjerne inn på det barnerommet hos Førstegasellen om jeg blir kastet ut hjemmefra!
    Utrolig koselig rom!
    Ha en glad ny uke tilbake til hverdagen!Klokka er tre om natta i skrivende stund og Kaspara er søvnløs.
    Klemmer fra Sandefjord og Kaspara

    SvarSlett
  17. Flott (jule)hus!

    Ha ett hærlig nytt bloggår, begge to!

    SvarSlett
  18. Godt Nytt År !!
    Gleder meg til å følge dere i 2011.
    Elsker barnerommet.
    -Cecilie

    SvarSlett

Say what?

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.