torsdag 5. august 2010

Helene harefrøken på besøk:)


Denne søte harefrøkna er Mollie:) Jeg har kjent Mollie siden 2003 og i går møttes vi hos andregasellen.
Takk for en veldig koselig kveld begge to!!


Og takk til Mollie for nydelige gaver!

Her er fangsten fra bruktbutikkene mens du slappet av på toget:

To nye bokser

Retro duk

To Figgjo boller

Til slutt et bilde av min første lappepute:) Litt skakk og skjev men jeg har troa på at dette kommer til å bli enklere med litt mer trening:) Ha en finfin kveld!

5 kommentarer:

  1. Takk for sist! Strålende var det :-D og HÆ, fant dere alt dette på en kjapp liten svipptur innom en bruktbutikk i dag? Jøss, dere er effektive asså! Kjempefine ting :-D

    SvarSlett
  2. Tenk at du svarer rett etter at jeg har lagt ut innlegget! På nett rett og slett:)
    Takk Vicki for koselig kommentar! Jeg er ingen rev på symaskina så jeg tar gjerne imot litt ros:)

    SvarSlett
  3. Søt harefrøken :)
    Puten er kjempefin!! Jeg har lyst til å prøve meg på en sånn pute snart, jeg også, men det er det å få sømmene rette..syns du har fått det veldig bra til :)

    SvarSlett
  4. Puta er råfin, blir inspirert til å sy en sånn selv!Kunne hatt mange sånne rundt i huset:)

    SvarSlett

Say what?

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.