fredag 26. november 2010

Julegaver fra Maganda!


Julegavehandlen har begynt i førstegaselleheimen. I år har jeg bestemt meg for å handle noen av gavene i bloggverden. Da Maganda la ut disse bildene av toalettmapper til barn, var jeg kjapp med å bestille! Jeg er tante til ei lita jente og en liten gutt og disse passer perfekt til dem:)

Bildene er lånt fra Maganda-bloggen

De kom raskt i posten med nydelige små merkelapper om at de har levd et tidligere liv som laken og gardin! Sjekk ut bloggen hennes og du kan kjøpe spesielle og fantastiske håndlagde produkter mens du sitter i sofaen hjemme:)

Lykke til i Kirkenes Maganda!:)

18 kommentarer:

  1. Jaaaaaa, eg digge henna!
    Traff na faktisk i Trondheim i helga og blei et par ting på meg og ;o) Komme nok i neste innlegg.
    Harlige dama!
    Utrolig harlige stoff hu finne altså, og kombinert med flott sying så blir det jo perfekt! Kan GODT forstå at du ikkje klarte å motstå dei nei :o)

    Og Andregasellen: eg visste heller ikkje heilt ka eg sku kalla de, så eg skreiv det litt om ;o)
    Nå e det forresten knall turkis maling på store deler av meg... fiiin farge, som eg har fått spesialblanda. Ikkje så dryg som eg hadde håpt og trudd da, så eg trur eg må få blanda litt mærr.

    Håpe dåkke begge får ei aldeles superduperfantastiske helg :o)

    SvarSlett
  2. Så kjempefine de var! Koselige gaver til småttiser det. Bra greie å kjøpe litt julegaver fra noen av disse utrolig flinke bloggdamene asså, så mye fint å velge i! Maganda er jo en av de virkelig flinke spør du meg. Takk for snasent Førstegasellebesøk denne uka, stor stas som vanlig :-D
    Ha en stråååålanes hælj videre!

    SvarSlett
  3. *Sukk* Fiiineste Bambi!! (Og tramp, tramp, tramp på en smurf)

    Jeg skjønner at jeg må sjekke ut Maganda. Takk for tips :-)

    SvarSlett
  4. Maganda er et geni altså.Dette er jo ikke det første skryteinnlegget vi har om Maganda her på bloggen, og noe sier meg at det ikke blir det siste heller.Jeg har kjøpt smekk og gulpeklut hos Maganda til lille tantebarnet, og de er SÅ fine:)Flinke Maganda.
    Under en uke til avgang Førstisen!!Køben watch out altså, her kommer Gasellene i stor bil!Ingen lukeparkering med andre ord.

    SvarSlett
  5. Sweeeeeet as candy!! Hun er helt rå!

    :) fin fredag!

    ann helen/fru pink

    SvarSlett
  6. Nydelige ♥Da blir nok to tante barn glade..Ha en fin lørdag!!Klem linda:)

    SvarSlett
  7. Maganda kan sine saker =)
    Så koselig blogg! Har ikke vært innom her før!
    Kommer tilbake =)
    Ha en fin lørdag! Hilsen M

    SvarSlett
  8. Å, så fiiine! Elsker jo både smurfer og bambi, så dette må sjekkes ut:-) Takk for tipset!

    Klem

    SvarSlett
  9. Så herlige, skal ta en titt innom henne jeg også. Takk for tips.

    SvarSlett
  10. Nydelige mapper! Takk for tips om Maganda, der var det jammen mye fint:)

    SvarSlett
  11. Hei. Typisk at jeg ikke får kommet meg på julemarkedet på Borregaardsyssel, skal ha storinnrykk av besøk her i helgen, så da er det frem med kokkelua og grønnsåpen igjen...vinner jeg i Lotto skal jeg kjøpe meg en herregård med tjenere...men koselig med besøk uansett da. Herregud som jeg misunner dere (på en god måte) den købenturen, den mååå blogges om da, så jeg kan få litt københavner stemning før jul. Kos deg med lillesøs i dag, hils henne masse og gi en kos fra meg. Hilsen W.

    SvarSlett
  12. Disse var kjempekoselige. Helt andre motiver enn det man vanligvis ser.

    Må nok sjekke nærmere her, for jeg er jo bestemor til et par små som kanskje kunne sette pris på å få noe slikt til jul.

    Jeg har en liten Give Away på gang. Blir du med?

    Klem

    SvarSlett
  13. Superfine;-))

    Det ligger en liten award til Gasellene på bloggen min. Dere er sååå inspirerende og gjør meg i godt humør med alle de fine sakene og fargene deres;-))

    SvarSlett
  14. Maganda-skryt hos meg og nå ;o)

    Har ein følelse av at dåkke kanskje kan lika det dåkke og, Gasellene mine :o)

    Eg henviste te ditt innlegg og eg Førstis.
    Alltid så koseligt når du stikke innom og legge igjen spor altså Førstis.
    Du og sjølsagt Andris, men det har eg vel på ein måte kanskje klart å uttrykka tidligare... :o)

    Og Køben da jenter!!!
    Blir jo barra HEILT sikkert dritbra! Kanskje pittelitt misunnelig, men på ein god måte :o)

    SvarSlett
  15. Såå fine:) Hadde ikke vært inne hos henne før, jeg, så takk for link:)

    SvarSlett
  16. Disse var fine - nå må jeg innom Maganda jeg også og se hva hun har. Det kan bli farlig, kjenner jeg...
    Klem

    SvarSlett
  17. Stilige! Disse må jo bare bli perfekte gaver. :)

    SvarSlett

Say what?

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.